REGULAMIN SKLEPU
Sklep internetowy Blue meble jest serwisem prowadzonym przez: eM meble biurowe Marita Tuszyńska z siedzibą w Katowicach ul. Józefowska 90, NIP 6431438810.
§ 1 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Treść niniejszego regulaminu określa zasady dokonywania przez eM meble biurowe Marita Tuszyńska. z siedzibą w Katowicach ul. Józefowska 90 sprzedaży towarów na odległość, a także korzystania przez Usługobiorców ze sklepu internetowego oraz z oferowanych za jego pośrednictwem usług świadczonych drogą elektroniczną.
2. Sklep internetowy meble-blue.pl zamieszcza za pośrednictwem Internetu informacje na temat swojej oferty na stronie meble-blue.pl i umożliwia kupowanie drogą elektroniczną towarów znajdujących się w bazie sklepu internetowego za pomocą koszyka zamówień.
3. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić dane związane z korzystaniem ze sklepu internetowego przez Usługobiorcę, w celu utrzymania sesji, dostosowania sposobu wyświetlania ofert sprzedażowych do potrzeb Usługobiorcy oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron sklepu
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą wypełnienia i potwierdzenia przez Usługobiorcę odpowiedniego formularza (rejestracyjnego/newslettera) znajdującego się na stronie sklepu.
5. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony i może zostać rozwiązania przez każdą ze stron w dowolnym momencie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem w/w umowy oraz postanowień określonych w pkt 6.
6. Usługobiorca, który zarejestrował swoje konto na stronie usługodawcy, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia konta klienta. Usługobiorca rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie "newsletter" poprzez podanie Usługodawcy adresu e-mail, którego subskrypcja dotyczy oraz zgłoszenie żądania jego usunięcia z listy subskrybentów.
7. Warunkiem korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę należy spełniać minimalne wymagania techniczne, takie jak: - Internet Explorer (wersja 7.0 lub nowsza z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies), - Mozilla Firefox (wersja 3.0 lub nowsza z włączoną obsługą Java, JavaScript i cookies), - rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższa.
§ 2 Warunki sprzedaży
1. Wszystkie ceny towarów w sklepie internetowym są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie podatki typu VAT, cła.
2. Ceny towarów znajdujących się na stronie internetowej nie zawierają kosztów wysyłki ( za wyjątkiem, gdy taka informacja znajduje się przy zamawianym produkcie )
3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów oferowanych przez Usługodawcę, jak i w wysokości opłat za doręczenie towaru do Usługobiorcy. Każdorazowa zmiana nie narusza praw osób, które złożyły zamówienie on-line bądź zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem jakichkolwiek w/w zmian w cennikach.
4. Aby umowa sprzedaży mogła zostać zawarta w sposób prawidłowy, należy złożyć zamówienie on-line, tj. na stronie sklepu, poprzez koszyk zamówień.
5. W celu potwierdzenia zamówienia kliknięcie w link aktywacyjny, zawarty w informacji mailowej przysłanej na adres e-mail kupującego.
6. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie sklepu lub też zarejestrować Konto Klienta, na którym zapisane zostaną podstawowe dane z formularza wysyłkowego.
7. W celu utworzenia Konta Klienta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie sklepu. W celu potwierdzenia rejestracji konieczne jest kliknięcie w link aktywacyjny przesłany na adres e-mail użytkownika. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmieniać zapisane dane bądź też trwale je usunąć.
8. Sklep dostarcza Usługobiorcy w momencie wydania towaru fakturę VAT.
§ 3 Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówiony towar wedle własnego wyboru:
- przelewem natychmiastowym w formie przedsprzedaży o pełnej wartości zamówienia, obsługiwanej przez Płatności Shoper. Ta forma płatności umożliwia także płatność kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- przelewem w formie przedpłaty o pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy Usługodawcy
- gotówką w punkcie odbiorów osobistych.
2. Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób podczas składania zamówienia (w koszyku zamówień)
3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
§ 4 Warunki dostawy
1. Zamówione towary dostarczane są kupującemu wedle jego wyboru:
- do siedziby firmy, gdzie kupujący ma możliwość odbioru osobistego. 40-145 Katowice ul. Józefowska 90
- za pośrednictwem współpracującej z Usługodawcą firmą kurierską.
Po ustaleniu warunków Usługodawca jasno określa warunki dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, które zostają wysłane do Usługobiorcy na wskazany adres mailowy.
3. Koszt dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej ponosi kupujący, chyba że podane jest inaczej w opisie warunków dostawy przy konkretnym towarze.
4. Koszt dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej jest indywidualnie dostosowywany do każdego zamówienia w zależności od ilości produktów oraz miejsca dostarczenia.
§ 5 Reklamacje konsumenckie
1. Sklep internetowy jako sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedawany towar ma wadę fizyczną.
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy, tj. okresem gwarancyjnym Usługobiorca jest zobowiązany do zawiadomienia sprzedawcy o zaistniałej sytuacji wedle wyboru:
- wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby sklepu 40-145 Katowice ul. Józefowska 90
- wysyłając zawiadomienie na adres e-mail. info@meble-blue.pl
3. Dla zawiadomień, o których mowa w pkt 2, Usługobiorca może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na papierze lub w formie wiadomości e-mail, gdzie wskazane zostaną co najmniej:
- imię, nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, - określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar),
- dowód zakupu reklamowanego towaru,
- opis niezgodności towaru i termin, w jakim wada została dostrzeżona,
- zdjęcie z widoczną niezgodnością,
- żądanie reklamującego,
- datę wniesienia reklamacji,
- podpis zgłaszającego reklamację,
- w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Usługodawca bez zwłoki przekazuje je producentowi, który na podstawie tego zgłoszenia rozpatruje reklamację.
5. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone pozytywnie, Usługodawca za pośrednictwem firmy kurierskiej odbiera od klienta wadliwy towar i wymienia uszkodzony element bądź dokonuje naprawy produktu, wymienia produkt na nowy lub też dokonuje zwrotu gotówki.
Przesyłka realizowana jest na koszt Usługodawcy.
§ 6 Zwrot towaru
1. Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 dni od dnia wejścia w fizyczne posiadanie towaru bez podawania powodów. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
2. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie osobom fizycznym - w przypadku gdy faktura za zakupiony towar została wystawiona na osobę fizyczną oraz osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą.
3. Przed upływem 14 dni Usługobiorca ma obowiązek poinformować Usługodawcę o swojej decyzji odstąpienia od umowy poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia, w której informuje on o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
4. Sklep internetowy meble-blue.pl zwraca wszystkie kwoty związane z zakupem i dostawą towaru otrzymane od Usługobiorcy w czasie do 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Usługobiorcy o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zwraca klientowi koszty dostarczenia towaru do klienta. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient.
5. W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
6. Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym. Usługobiorca odpowiada za zmniejszenie wartości towarów, które nastąpiło od dnia, w którym wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym strona trzecia inna niż przewoźnik weszła w fizyczne posiadanie towaru oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania towaru.
7. Sklep nie przewiduje prawa odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów zawieranych na odległość w następujących przypadkach:
- rzeczy wyprodukowane na indywidualne zamówienie konsumenta m.inn. fotele Kulik System szyte wg podanego przez klienta wzrostu,
- rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
§7 Postanowienia końcowe
1. Informacje o produktach (ich opisy, parametry techniczne, ceny) zamieszczone na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Stosownie do art. 71 kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
2. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę.
3. W sprawach nieregulowanych przez regulamin zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza kodeksu cywilnego.
4. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zmiany takie nie naruszają prawa osób, które złożyły zamówienia bądź zawarły umowy (sprzedaży/o świadczenie usług drogą elektroniczną) przed dokonaniem w/w zmian.
Sklep internetowy Blue meble jest serwisem prowadzonym przez: eM meble biurowe Marita Tuszyńska z siedzibą w Katowicach ul. Józefowska 90, NIP 6431438810.
§ 1 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Treść niniejszego regulaminu określa zasady dokonywania przez eM meble biurowe Marita Tuszyńska. z siedzibą w Katowicach ul. Józefowska 90 sprzedaży towarów na odległość, a także korzystania przez Usługobiorców ze sklepu internetowego oraz z oferowanych za jego pośrednictwem usług świadczonych drogą elektroniczną.
2. Sklep internetowy meble-blue.pl zamieszcza za pośrednictwem Internetu informacje na temat swojej oferty na stronie meble-blue.pl i umożliwia kupowanie drogą elektroniczną towarów znajdujących się w bazie sklepu internetowego za pomocą koszyka zamówień.
3. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić dane związane z korzystaniem ze sklepu internetowego przez Usługobiorcę, w celu utrzymania sesji, dostosowania sposobu wyświetlania ofert sprzedażowych do potrzeb Usługobiorcy oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron sklepu
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą wypełnienia i potwierdzenia przez Usługobiorcę odpowiedniego formularza (rejestracyjnego/newslettera) znajdującego się na stronie sklepu.
5. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony i może zostać rozwiązania przez każdą ze stron w dowolnym momencie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem w/w umowy oraz postanowień określonych w pkt 6.
6. Usługobiorca, który zarejestrował swoje konto na stronie usługodawcy, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia konta klienta. Usługobiorca rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie "newsletter" poprzez podanie Usługodawcy adresu e-mail, którego subskrypcja dotyczy oraz zgłoszenie żądania jego usunięcia z listy subskrybentów.
7. Warunkiem korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę należy spełniać minimalne wymagania techniczne, takie jak: - Internet Explorer (wersja 7.0 lub nowsza z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies), - Mozilla Firefox (wersja 3.0 lub nowsza z włączoną obsługą Java, JavaScript i cookies), - rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższa.
§ 2 Warunki sprzedaży
1. Wszystkie ceny towarów w sklepie internetowym są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie podatki typu VAT, cła.
2. Ceny towarów znajdujących się na stronie internetowej nie zawierają kosztów wysyłki ( za wyjątkiem, gdy taka informacja znajduje się przy zamawianym produkcie )
3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów oferowanych przez Usługodawcę, jak i w wysokości opłat za doręczenie towaru do Usługobiorcy. Każdorazowa zmiana nie narusza praw osób, które złożyły zamówienie on-line bądź zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem jakichkolwiek w/w zmian w cennikach.
4. Aby umowa sprzedaży mogła zostać zawarta w sposób prawidłowy, należy złożyć zamówienie on-line, tj. na stronie sklepu, poprzez koszyk zamówień.
5. W celu potwierdzenia zamówienia kliknięcie w link aktywacyjny, zawarty w informacji mailowej przysłanej na adres e-mail kupującego.
6. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie sklepu lub też zarejestrować Konto Klienta, na którym zapisane zostaną podstawowe dane z formularza wysyłkowego.
7. W celu utworzenia Konta Klienta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie sklepu. W celu potwierdzenia rejestracji konieczne jest kliknięcie w link aktywacyjny przesłany na adres e-mail użytkownika. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmieniać zapisane dane bądź też trwale je usunąć.
8. Sklep dostarcza Usługobiorcy w momencie wydania towaru fakturę VAT.
§ 3 Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówiony towar wedle własnego wyboru:
- przelewem natychmiastowym w formie przedsprzedaży o pełnej wartości zamówienia, obsługiwanej przez Płatności Shoper. Ta forma płatności umożliwia także płatność kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- przelewem w formie przedpłaty o pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy Usługodawcy
- gotówką w punkcie odbiorów osobistych.
2. Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób podczas składania zamówienia (w koszyku zamówień)
3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
§ 4 Warunki dostawy
1. Zamówione towary dostarczane są kupującemu wedle jego wyboru:
- do siedziby firmy, gdzie kupujący ma możliwość odbioru osobistego. 40-145 Katowice ul. Józefowska 90
- za pośrednictwem współpracującej z Usługodawcą firmą kurierską.
Po ustaleniu warunków Usługodawca jasno określa warunki dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, które zostają wysłane do Usługobiorcy na wskazany adres mailowy.
3. Koszt dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej ponosi kupujący, chyba że podane jest inaczej w opisie warunków dostawy przy konkretnym towarze.
4. Koszt dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej jest indywidualnie dostosowywany do każdego zamówienia w zależności od ilości produktów oraz miejsca dostarczenia.
§ 5 Reklamacje konsumenckie
1. Sklep internetowy jako sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedawany towar ma wadę fizyczną.
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy, tj. okresem gwarancyjnym Usługobiorca jest zobowiązany do zawiadomienia sprzedawcy o zaistniałej sytuacji wedle wyboru:
- wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby sklepu 40-145 Katowice ul. Józefowska 90
- wysyłając zawiadomienie na adres e-mail. info@meble-blue.pl
3. Dla zawiadomień, o których mowa w pkt 2, Usługobiorca może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na papierze lub w formie wiadomości e-mail, gdzie wskazane zostaną co najmniej:
- imię, nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, - określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar),
- dowód zakupu reklamowanego towaru,
- opis niezgodności towaru i termin, w jakim wada została dostrzeżona,
- zdjęcie z widoczną niezgodnością,
- żądanie reklamującego,
- datę wniesienia reklamacji,
- podpis zgłaszającego reklamację,
- w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Usługodawca bez zwłoki przekazuje je producentowi, który na podstawie tego zgłoszenia rozpatruje reklamację.
5. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone pozytywnie, Usługodawca za pośrednictwem firmy kurierskiej odbiera od klienta wadliwy towar i wymienia uszkodzony element bądź dokonuje naprawy produktu, wymienia produkt na nowy lub też dokonuje zwrotu gotówki.
Przesyłka realizowana jest na koszt Usługodawcy.
§ 6 Zwrot towaru
1. Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 dni od dnia wejścia w fizyczne posiadanie towaru bez podawania powodów. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
2. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie osobom fizycznym - w przypadku gdy faktura za zakupiony towar została wystawiona na osobę fizyczną oraz osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą.
3. Przed upływem 14 dni Usługobiorca ma obowiązek poinformować Usługodawcę o swojej decyzji odstąpienia od umowy poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia, w której informuje on o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
4. Sklep internetowy meble-blue.pl zwraca wszystkie kwoty związane z zakupem i dostawą towaru otrzymane od Usługobiorcy w czasie do 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Usługobiorcy o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zwraca klientowi koszty dostarczenia towaru do klienta. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient.
5. W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
6. Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym. Usługobiorca odpowiada za zmniejszenie wartości towarów, które nastąpiło od dnia, w którym wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym strona trzecia inna niż przewoźnik weszła w fizyczne posiadanie towaru oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania towaru.
7. Sklep nie przewiduje prawa odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów zawieranych na odległość w następujących przypadkach:
- rzeczy wyprodukowane na indywidualne zamówienie konsumenta m.inn. fotele Kulik System szyte wg podanego przez klienta wzrostu,
- rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
§7 Postanowienia końcowe
1. Informacje o produktach (ich opisy, parametry techniczne, ceny) zamieszczone na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Stosownie do art. 71 kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
2. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę.
3. W sprawach nieregulowanych przez regulamin zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza kodeksu cywilnego.
4. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zmiany takie nie naruszają prawa osób, które złożyły zamówienia bądź zawarły umowy (sprzedaży/o świadczenie usług drogą elektroniczną) przed dokonaniem w/w zmian.